即便有少數人能夠召喚出UFO,但是能召喚出外星生物從UFO中跳出來的卻是很少見。https://ufospacelife.blogspot.com/2018/08/blog-post.html
逻辑

认为我们是单独地存在于这个宇宙的思想是迷信的。 如果我们(所有肉体生命) 可以源于在这个环境里,则为什么另一个类型的生物不能形成在不同的条件? 如果有一些高智力外星人种类,则一些必然是平凡,原始甚至古怪。

2011年9月19日星期一

科学家答覆关于蚂蚱机器人的相片

Tuesday, January 30, 2007 10:11 PM 

 喂, xxx 谢谢寄我蚂蚱的相片,现在1月30日8pm我在打开了电邮及看了。 我不展示这些相片,直到我有时间学习他们全部并汇集您提供了的所有信息。 我认为我们必须设法首先产生某一种理论关于究竟这是怎么回事。 我不会做什么与这些相片,除非我首先告诉您并得到您的允许,因为我认为所有这些相片属于您。我也许把它们汇集作为制作 powerpoint幻灯放映片及对飞碟会议介绍它们,但我将首先送您幻灯放映片及告诉你我将要说的一切。
 xxxx

Hi xxx

 Thank you for sending me the grasshopper photo which I have just opened up & looked at now at 8pm on 30 January. I am not going to show these photos until I have had time to study them all & put together all the information that you have provided. I think that we have to try to come up with some sort of theory first as to what is going on. I will not do anything with these photographs unless I tell you first & get your permission because I regard all these photos as belonging to you. What I might do is put them together as a powerpoint slide show & present them to a UFO meeting but I will send you the slide show & everything that I will say first.

 

xxxx

没有评论:

发表评论